pondělí 11. října 2010

Stačilo!

Viem, viem, ešte len s blogom začínam a už také silné slovo..To,  čo mám rada sa hádam čoskoro dozviete, aj keď ešte sama neviem  čo od svojho blogu očakávam.
V úvodnom príspevku chcem ukázať čo ma irituje, čo mi vadí a vadilo aj keď to bolo na "vrchole módy"..aby sme si boli na čistom.


Biele špicaté čižmy - no comment, snáď len to, že nemusím skoro všetky špicaté topánky, ktoré nohe pridávaju o 2-3 čísla viac. Možno je to spôsobené tým, že som vždy chcela mať menšiu nohu, aj keď mať číslo 39 nepovažujem za tragické.

Jednoducho NIE! Nech odpočíva v pokoji, ale dotiahnuté do extrémneho absurdna, mám pocit, že to napadlo každého návrhára topánok, len nikto nemal odvahu to aj vytvoriť. Na pobavenie fajn, maľby pekné, ale nech mi už nikto nehovorí, že keby na to mal, tak to nosí /Lady Gaga sa nepočíta/


LuiVjutonky - keby som dostala pravú zadarmo, asi sa už ani nepoteším..Ja viem, LV za to nemôže, ale nikdy sa mi nepáčili.


Ed Hardy - táto značka sa objavila zrovna v mojom lebkovom obdobi..resp. nebolo to obdobie, bola som lebkový typ až kým..neprišiel Ed Hardy! 
Ok, ok, vlastním jedny hodinky, ale v oblečení by som šla akurát  do telocvične ako Madonna a to mi pripomína, že túto značku začali nosiť prevažne bábiky, ktoré by si predtým nič lebkové neobliekli.
No očividne si Madonna a Britney Spears musia dávať väčší pozor v čom idú vysypať smeti.


Priesvitné ramienka -  ja viem..taky detail..DETAIL a tak veľa škody vie narobiť..škoda no :)
Tiež som bola majiteľkou jedných počas ich boomu, mala som ich raz a keď som videla svoje sčervenané ramená /a to nie som majiteľka veľkých košíčkov/ povedala som si dosť. To je samozrejme to najmenej, ich najväčšia pomsta spočíva v tom, že vedia znetvoriť každý pekný outfit. Keď už tam naozaj  niečo musí byť, radšej priznajte peknu podprsenku, ktorá splýva s oblečením.


Conversky na opätkoch - mimo to, že zrovna tieto sú v špicatej úprave, nemôžem ich vystáť v nijakej opätkovej. Klasické Conversky mám rada,  ale pri týchto ochkám aj nahlas na ulici keď ich vidím a to nie som typ, čo chce niekoho naschvál privádzať do rozpakov.



Tieto sukňe - ako sa im hovorí? neviem ani nechcem vedieť..na karneval OK, ale napadá Vás iné využitie? Už asi len také ako prezentuje Agáta Hanychová vo svojom super e-shope
Mám tušáka, že sa jej ešte budem venovať.


6 komentářů:

  1. Absolutne suhlasim s uplne kazdym bodom.. :) a este by som dodala.. ja nemusim ani tu ako sa vola hanichova ci ako.. :) nie len jej sukne ;)

    OdpovědětVymazat
  2. dakujem Kati, ja ju tiez nemusim celu jak je :)

    OdpovědětVymazat
  3. súhlasím so všetkým, až na posledný bod. Takú sukňu mám doma. Už asi dva roky. KEď ešte neboli v móde, tak som si ju dala ušiť. Moja baletkovská:))

    OdpovědětVymazat
  4. Foly, je pravda ze parkrat som tieto sukne videla pekne zladene, cely outfit posobil super, skor ked ich vidim nosit stylom ako to prezentuje AH mi to dost vadi, ale je to moj subjektivny nazor, tieto skratka pre mna nie su

    OdpovědětVymazat
  5. Výborné....*-*

    Úplne súhlasím (takmer) so všetkým....

    Najhoršie sú asi biele špicaté čižmy!! Keď niečo také vidím, tak sa mi chce zvracať....blééé

    OdpovědětVymazat
  6. ja súhlasim zo všetkým :D ale nesúhlasim s luis vuitton :D ja som to pochopila tak, ze po 1 sa ti nepácia ...ok .... ale potom aj to, ze si povedala ze by si sa nepotesila, kebyze dostanes pravu zadarmo.... lebo pravé a nepravé sa ani nedaju rozpoznať? ja mám viacero pravych LV .... aj ked viem ze si povedia mam fake .... na tom mi nezalezi ... viac sa citim lepsie ked je prava... :P je to najlepsia znacka :P

    OdpovědětVymazat